ASE6154 şeker yüklemesine gittiğinizde ilk olarak açlık şekerinize bakılıyor. Glikozu içiyosunz 1sonra bi kan alımı yspıyolsr, 1saat sonra tekrar kan alıyolar. Toplamda üç kez almış oluyorlar. Ben de aynı gün hem şeker yüklemesi hem tetanoz aşısı oldum. Hafif yordu ama aşırı bi etkisi olmadı. Bünyeye göre değişebilir belki. Doktorunuza danışıp farklı günlerde olabiliyosa öyle de yaptırabilirsiniz