Tugcev Arkadaşlar merhaba. Sonucu sadece doktorun görebildiğini biliyorum. Benim sormak istediğim burda hep sonuç sayfalarında iki üç tane farklı değerler olduğuydu. Bende sadece böyle bir şey çıkmış. Hastaneye ona göre gideceğim için soruyorum. Sonucum çıkmış mı yada hala eksik devamı gelir `mi? 
Beybitooo Tugcev hangi hastanede yaptırdıysanız oranın sayfasında bakın ben sonucun çıkıp çıkmadığını ordan görüyordum bu hep oluyor orda
Tugcev Semsvs Bir hafta oldu. Hemşirede 7-10 gün demişti zaten. Burda ki diğer gönderiler kafamı karıştırdı biraz. Birden fazla sonuç var hep onlarda çünkü
Beybitooo Tugcev sonucu ordan da gözükmüyor ama sonuç bekliyor yazıyorsa çıkmamıştır ben öyle anlamıştım sonra o kısım sonuç olmuştu
Semsvs Tugcev bende verdim eğer devletteyse 1 ayda ancak çıktı benimki yaşadığınız Şehir gelişmişse çıkabilir
yeni-annelik İki sayfa oluyor normalde doktor grafiğin olduğu sayfaya bakıyor orda yüksek risk yada düşük riskte olup olmadığı yazıyor
Dicle35 Kızlar ben de pazartesi ikili tarama testi yapacağım da sonuçlar aynı gün çıkmıyor muydu ya? Ne kadar sürede çıkıyor acabaa