Canan-_16 Demtynaz bence normal doğurma şansım varsa normal doğur derim ama sezeryan olmuş biri olarak evet zor geçiyo ama 10 gün sonra topluyorsun kendini ilk iki gün çok zor oluyo
Semra45 Bence kişiden kiliye degişiyo ben 1 haftada kendime gelmiştim sürekli yürümeye caliş daha cabuk toparlanırsın