aypersi Arkadaşlar 36+6 yim tahlillerimde doktor kolestazdan şüphelendi erken doğum yaptırabiliriz dedi kan tahlili verdim şimdi ona göre karar vericez daha önce başına gelen varmı baya korktum şuan bebeğe zararlı diyorlar
Senna2024 Merhaba 29 haftalıkken kaşıntı şikayetiyle gitmiştim ve kolestaz çıkmıştı şuan 35+5 37 de doğum olucak inşallah ama endişelenecek bişey yok içini ferah tut o haftalarda ciğerleri gelişmiş oluyor kilosu da zayıf bile olsa çabuk toparlarlar
Bino Senna2024 bende 33. Haftadayım. 26.80 geldi değerim. Çok korkuyorum dün akşam ilaca başladım. Bebeğe bi zararı olmaz dimi sonuçta ilaca başladım.
Senna2024 Bino yok hayır merak etmeyin bebeğe bir zararı olmaz doktorunuz zaten daha sık takip etmek isteyecektir sizi artık
Senna2024 Bino sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde sizinle aynıydı değerlerim mecburi sezaryen olucam yarın doğumum var kolestazdan dolayı ama zaten çokta normal doğuma cesaretim yoktu bebekler nasıl sağlıklı gelecekse o şekilde gelsin 🧚🏻♀️🥰
Senna2024 Bino yaptım çok şükür iyi olmaya çalışıyorum biraz ağrılar var tabi ama o kadarı da olur artık 🥰