Kbeyzanrr01 Merhabalar Sezeryan sonrası sütünüz hemen geldi mi süreç nasıl ilerledi? Deneyimlerinizi dinlemek isterim hanımlar ben de sezeryan olacağım süreç hakkında hiç bir fikrim yok
Zumrut___ Kbeyzanrr01 benim iki üç gün sonra gelmişti. Sütüm gelene kadar da yinese emzirmeye alıştırmaya çalıştık tabi sürekli. Şırınga ile mama vererek doyurduk karnını da
Meyranas Kbeyzanrr01 vala ben duş alınca indi sütüm belime poşet bağladım dikişlerime gelmicek şekilde ılık suyun altında göğüslerime masaj yaptım öyle indi odalarda zaten banyo var
Ckk Geliyor canım benim makina ile sağcaksın tabi makina isteyebilirsin hastane personelinden basınçlı oluyor hastanedekiler daha rahat geliyor
Kbeyzanrr01 Ckk Ben de makina ayarladım götüreceğim yanımda her ihtimale karşı ama hastanedeki daha mı iyi oluyor?
Ckk Kbeyzanrr01 hastanedeki in hava vakumlu daha iyi olduğu için süt kanalları daha çabuk açılıyor daha sonra sında evde kendi makinenle sık sık cektirirsin coğalır gelmezse veya az gelirse tabi cmm
Yaprakdokumuseverr Kbeyzanrr01 Net hatırlamıyorum ama 24 lerdeydi sanırım. Şimdi 2.hamileliğim 19 gibi gelmeye başladı.
Kbeyzanrr01 Gurcunursogut Şu an 36+4 olduk yarın gün alacağım doktorumdan ama bebeğim en son 6 gün öndeydi . Yarın bi son duruma bakacağız
bademli_puding Kbeyzanrr01 hemen gelmedi bol bol emzirdim hurma komposto ve bol bol su içip çorba içtim üçüncü gün baya dolmuştu dördüncü gün dolup taştı 😁
LinaLavin21 Kbeyzanrr01 Benim 3.gün gelmeye başladı süttüm Ama bebeği sürekli emziriypdum alışsın diye