Merhaba kızlar doğuma son 1 gün kaldı sezaryen olacak,bir pijama olarak bir de gecelik elbise olarak takım aldım nolur nolmaz bir de koyu renk lohusa takımı aldım çantaya. Ameliyattan çıkınca odaya önlükle gidiyoruz peki sonra ne zaman pijamalarımızı giycez ? Bir de pijama olanı mı giyeyim elbise geceliği mi giyeyim bilemedim fikir verir misiniz 🌺