7+2 haftalık hamileyim 2 gun önce 12309 betam çıktı bugün 15995 çıktı kesem ultrasonda 5-6 haftalık gözüküyor kalp atışı henüz yoktu normal mi sizce betam da herzaman 2 kat artarken bugün düşük artmış doktor bir problem olmadığını söyledi ama böyle bir durum yaşayan varmi