28 haftalık oldum. Ama neredeyse 2 ayı geçti gün içinde fazla ayakta kalınca yada hareket edince çamaşırım ıslanıyor. Afedersiniz bir çay kaşık su dökmüşler gibi hissediyorum. Kuruyunca sarı leke bırakıyor. Bazen hafif sarı sa oluyor rengi bazen su gibi. Doktor şimdiye kadar suyu normal dedi hep ama korkuyorum sızıyor mu diye. İdrar verdim yeni temiz geldi. Fitil verdi kullanıyorum yine de ama faydası da olmadı. Bir test varmış ne eczane de bulabildim nede internette. Tecrübe eden var mı acaba.