Linagamze13 bnmde adet olcakmisim ağrı var hatta bı 20 dk önce dayanamicam sandım tuvalet ihtiyacı oluyo büyük abdest dalan dk tutuyum diye bekliyorum bnde geçen haftadan beri çekiyorum hemen hemen bu ağrıları ya bnm de haftam önden gidiyo şuan 39-40 la uyumlu oğlum cuma gününden 3 cm açıklığım vardı ne zaman dogurcam bilmiyorum ikinci normal doğumum olcak ama ilk gebeligimde planlı oldu yatisim yapıldı suni sancıyla normal doğum yptim süreç hep düzenli ve kontrol doktor ve ebede ilerleyince smdi kndi sancilarimda emin olamiyorum 😂 bir haftadır dogurcam diye bekliyorum