AyEr Sizin kac haftalik ..Bende tehlike varmi yokmu onu bile bilmiyor ya..kac doktor degistim heosinde ayni laf 5 ile 6 hafta olmadan birsey soyleyemeyiz..Ya en iyi kadin dogum uzmanlarna gidiyorm dunya para veriroz.lisamiormda hep esimin uzerine yuk .Iyi olsunda diyoruz ama kimse net konusmuyor😔😔😞😞