Hiç korkutmak istemeyerek ama ben yandım kimse yanmasın diye düşünerek yazıyorum, rahim ağzı kısalığında aşağıda baskı hissi oluyor hanımlar. Eğer erken haftalarda bu sorun yaşanıyorsa bunu doktora söylemekte fayda var özellikle baskı hissediyorum vajinamda diyerek. Uzunluğa bakılırsa içiniz rahatlar. Karından değil de vajinal usg ile bakılıyor, karından yanıltıcı olduğu için. Yani normal de olabilir ben normal hamilelik yaşayamadığım için bilmiyorum maalesef. Ben baskı hissettikten sonra kısalmayı öğrendim 16 da o baskı vardı bende, belki 20 den sonra normaldir bilemiyorum dediğim gibi ben tedbir amaçlı söylüyorum