Emanetimmm açıklamaya çalışayım umarım yazarak anlatabilirim🌼
Sezeryan ihtimali her doğumda vardır büyük ihtimalle size bunu aciklamak istemiştir.
40tan sonraya kalmayabilir ama kalma ihtimali de yüksek oluyor genelde ilk gebelik olduğu için. Ama benim gördüğüm kadarıyla 40 haftanın üstünde ve bebek kilosu 4+ ise ve eğer hala doğum belirtisi yoksa suni sancı verilerek normal doğum deneniyor. Herhangi bir komplikasyon gelismezse normal doğum yaptırılıyor ama suni sancı sonrası gelişen riskli durumlarda tabiki acil sezeryana alınıyor.
40 hafta dolmadan sadece 1-2 cm açıklıkla ilk gebeliklere suni sanci verildiğini görmedim.Bu durum nst, bebeğin gelişimi, suyu vs normalse geçerli tabiki. Sizinde herhangi bir anormal durumunuz yok sizde bu durumda degerlendirilebilirsiniz.
Bebeğin kilosunu ve sizin açılma durumunuzu takip için haftaya cumaya kadar beklemek istemiş olabilir.
Cok dikkat ederek yazmaya çalıştım yanlış kelimeler kullanıp sizi korkutmak ya da yanlış bilgilendirmek istemem. Umarım açıklayabilmisimdir.♥️