_Feslegennn__34 Kızlar bu ay Letu kullandım ve 11 gün bugün kontrele gittim sağda bitanesi çatlamiş bitanesıde çatlaya bilir 18 mm olmuş dedı yarını da değerlendir dedi sizce bugunude degerlendirsem mi ve yumurtam sizce daha çok büyür mu
Aden_simay _Feslegennn__34 _Feslegennn__34 hergün ilişkiye girmek sperm sayısını ve kalitesini düşürüyor canım o yüzden gün aşırı ilişki öneriliyor bence doktorun dediği tarihi değerlendirmek en iyisi bende bu ay klomen +letu kullandım 4 yumurtam gelişti 18 -20 mm kadar dün saat 12 de ovitrelle iğneyi yaptırdım doktor bugün saat 23 de ilişki dedi ve sonrası gün aşırı Rabbim hepimize nasip eder inşallah 🤲
_Feslegennn__34 Beyzaanr utrasyon dan gördü bide benim dün çok kasık ağrım oldu ama bugün daha fazla ağrıyor
_Feslegennn__34 Aden_simay yaaa işimi garantiye almak istedım çünkü çok kasık ağrım vardı ve değerlendirdık inşallah olur hakkımızda hayırlısı bugün mü igmeyı oldunuz
_Feslegennn__34 Yes_mom0 sabah akşam içiyordum bugün kontrolüm vardı yumurtam iyi gelişmiştı 22 mm çatlatma iğnesi yaptı inşallah tutar 🥹