amine4444 Mommytwice2 ben 24 haftalıgım tuttum maşaAllah cok iyiydim yemekten sonra bi agırlık cöktü tansiyonum indi sanrım uzandım hemen mutfagı zor topladım inan ama gün icinde cok rahattı sende kendini deneseydin
Suzan-5656 Mommytwice2 37+4 haftalığım tutum gayet güzeldi inşallah tutabilidiğim kadar tutacam zorlanırsam yerim
tubik_ Mommytwice2 yarın 17 haftalık olacağız. Gün içerisinde iyiydim malum oruç belirtileri vardı sadece. Tutmaya devam edeceğim inş
Suzan-5656 amine4444 aynen bana da öyle oldu ama devam eden bi ağrı olmadı gün içinde daha dinçtim rabbim kolaylık sağliyormuş
Azzebus Ben kendimi denedim ben de çok rahattım ama doktor bu haftalarda kesinlikle önermiyorum dedi düşün dedi doğmuş bir bebeği bu kadar saat aç bırakabilir misin aynı şey dedi hamilelere farz değil zaten sonra da tutabilirsin dedi…
_merve11 Ebrarabla_06 iftarda sahurda ne yiyorsunuz ben 19 haftaligim bir gün tutup diğer gün ara verdim
Kub7a Mommytwice2 24 haftalığım bugün deneme amaçlı tutayım dedim başını akşama doğru biraz sallantılı geçti ama iftar sonrası ben bende değildim zar zor kendime geldim yarın tutmicam
Alpsmommm Mommytwice2 18 haftalığım tuttum çok şükür biraz mide bulantısı oldu ama kusma falan olmadı genel rutin işlerimi de yaptım sadece iftara 30 dk kala uyku bastırdı ama onuda atlattım inşallah yarın sıkıntı olmaz
Ugurhilal Mommytwice2 kızımda da tutamadım şimdi de tutamıyorum ama normal gün gibi yiyemiyorum aşırı kansızlığım var yerken bile düşüp bayılıyorum çoğu kez nst de bile yemek yiyip gelin bebek hareket etsin diyorlar dinimiz kolaylık dini doğurunca tutarız doktorların çoğu zaten izin vermiyor
Ebrarabla_06 _merve11 elimden geldiğince sahurda yumurta kahvaltı tahin pekmez ne varsa tüketiyorum ya haşlama yumurta yada sahan da yumurta yapıyorum iftarda da önüme ne gelirse yiyorum ne varsa tüketiyorum makarna tarzı şeyler tok tutuyor beni 😁