Svl2109 Kızlar bazen çok kötü oluyorum ve bugün ayakta duracak halim yoktu çok korkuyorum sizce normal mi yemek yiyorum ortasında migdem bulanıyor yiyemiyorum 🙁 bayılacak gibi gözüm kararıyor ve dönüyor korkuyorum birgün öyle düşüncem diye
3babynur Svl2109 normal canım tansiyon düşmesi olabiliyor kansızlığın varsa da bu tür sikayetler olur
Civciv53 Svl2109 Svl2109 15+4üm bende de oluyor geçen gün sabah kahvaltısını biraz geç yiyecektik gözüm karardı nerdeyse bayılıcaktım Allahtan kendimi biliyorum ona göre önlem aldım Dün gecede sahura kalktım tost çekti canım iştahla tostu yememle midemin bulanması bir oldu keşke yemeseydim dedim bana da oluyor canım
Svl2109 3babynur yani kansızlığım hiç olmadı 18 yaşımdan beli Kızılay’a kan veren biriyim vitaminim de iyi ek takviye kullanmıyorum yani aç mı oluyorum bilmiyorum midem çok bulanıyor bazen
3babynur Svl2109 doktorunuza sordunuz mu ? Belki vitamin değerleriniz düşüşe geçmişse de olabilir . Ya da yeterli beslenemiyosanz aç kalıyorsanız mide bulantısı baş dönmesi de olur . ilk donemler biraz zorlu geçebiliyor
3babynur Svl2109 bol bol c vitamini Portakal suyu limon tuketmen lazım Ayrıca ev yapımı mor turşu da boğaza çok iyi geliyo sirke bogazdski mikrobu öldürüyor . Sıcak süt hatta içine bal da ekleyebilrsin hem sağlıklı hem de bebeğe vitamin olur .
Mrv00_ Bende13+1im o baş dönmesi acıktıgım Zaman bendede oluyo yedikten sonra geçiyo tansiyon düşüyo galiba sık sık azar azar yemeye çalış çok fazla aç kalma 😊