Haticeburak06 Kızlar selamlar yarın bebişin kıyafetlerini yıkıyacağım bugün etiketleri kestik fln Ama bi kaç sorum var Renkleri ayırmam gerekiyor mu Bebekler için olan hem çamaşır deterjanı aldım hemde çamaşır yumuşatıcısı ikisinidemi kullanıcam? Yardııımmmm🥹🤭❤️
Yalnizanne Haticeburak06 ürünlerin kalitesiyle alakalı galiba lcw den aldıklarımı hiç ayırmadım bn hiç renk dökmedi ama ucuz markasız şeyler dökmüştü rengini 🥲
tatlibebegim_ Haticeburak06 ben beyazlılar açık renkliler ve koyu renkliler olarak yıkadım, deterjan olarakta hem deterjan hemde yumuşatıcı kullandım
Azra8Engin Haticeburak06 perşembe günü yikayacagim inşallah. Renkleri ayıracağım. Uni baby çamaşır deterjanı ve çamaşır yumuşatıcısını kullanacağım
biranneikievlat Haticeburak06 Deterjan kokusuz ama yumuşatıcı baya kokulu az kullanmaya dikkat edin lütfen 🌺
Yenianne6706 Haticeburak06 bence renklerini ayır riske atma zaten hassas programlarda yıkaması çok uzun sürmüyor
pmedic112 Haticeburak06 benimde yenidoğan 0-3 ay nerdeyse civilden. Yıkayınca bilgilendirme yapsanız bende bu ara yıkamayı düşünüyordum😵💫 ay inşallah iyi çıkar ya korktum şimdi
Aminealeyna Haticeburak06 ben renklerini ayırdım ve sadece deterjan kullandom. Bebişlerde yumuşatıcı sevmiyorım.
Deletedmom_88 Haticeburak06 ben renklere ayırdım ve granül sabunla yıkadım. Mis gibi yumuşacık oldular. Bazı kıyafetler renk verebiliyor maalesef hiç beklemediğimiz anda o yüzden riske atmak istemedim
Merve1414 Haticeburak06 ben renkli ve beyazları hep ayırdım birde koyu renkli rengi atacak gibi duranlarida tek başına yıkadım
Gulkar Haticeburak06 40 derecede beyazlılar ayrı renkliler ayrı örgüler ayrı nevresim ve battaniyeler ayrı ayrı yıkadım bebek deterjanı granül sabun ve yumuşatıcı kullanmadım 1 saatlik pamuklu programda yıkadım hepsini özellikle kırmızı renk var ise çıkabilir riske atmayın yazık o kadar masraf ediliyor
Haticeburak06 Gulkar çok teşekkür ediyorum Peki beyazları renklileri fln ayırırken ayarı farklı yapmam gerekiyor mu