Selam arkadaslar
Gecen sene hamilelikte baslamisti sürekli agrim vrdi sol tarafımda karnmda ama biryerinde sadece sonra dusuk oldu drlra gttim bisy bulunamadi zamanla azaldi ama gecmemisti uzerinden bir yil gecti yine hamile kaldm ve yine siddetlendi
Boyle bir durum yasayan varmi neden oluyor olabilir?