sl_bcx ay bende sabah kahvaltı da çay içiyorum ama kahve günde 2 net içiyorum gezmeye gidersem çok nadiren 3 ü buluyor ya da gidecek yerim önceden belli ise gün içinde 1 kahve içiyorum diğer hakkımı akşama saklıyorum ☺️☺️ dengelemeye çalışıyorum ama çay sevmiyorum genel olarak Kahveciyim ☺️☺️☺️☺️