Bir_nazenin01 9+2 hamileyim ufacık bir şişlik vardı ama şuan bildiğiniz 4 aylık gibi 😂 Sebebi nedir 🤭
Hayatinmelodisi Bir_nazenin01 sadece gazmış 😂 yani sıkıntınız olmasa bile ister istemez şişlik oluyor
Bir_nazenin01 emineaycicekyilmazz aslında öyle bir sorunum da yok tuvalete de çıkıyorum ama sebepsiz mutlu oldum karnım büyüyünce 😂
emineaycicekyilmazz Bir_nazenin01 sen olmadığını düşünürsün ama vücudun bebeğe alışmaya çalıştığı için o tamamen gaz bebeğim 😂 düzelir bi kaç haftaya
Sumeyyealts Rahim 12. Haftadan sonra pelvis kemiğinin üzerine çıkar o yüzden 12. Haftadan önce çıkan göbüşler gaz şişkinliği olur genelde akşam şişer sabah iner 🌸😂