Yonca99 benim annem iki kız kardeşimide orada doğurmuştu sezaryen olmuştu birde annemin şekerden dolayı hep riskliydi özellikle son gebeliğinde masada kalma ihtimali olduğunuda söylemişlerdi bir ay önceden hastaneye yatmıştı erken doğum iki kız kardeşimde devlet diye tabiki mecbur dikkatliler ama yinede hastalara karşı kibar falan değiller bende bir kaç kere kontrole gittim ama bana pek mantılı gelmiyo her gidişimde farklı bir doktor ben Ülkü diye birine alıyorum karşıma Ahmet çıkıyo doğumda da aynı kimin olucağı belli değil bende Pendik medipole gidiyorum devlete giderkende gidiyodum ama Şuan sadece özele medipole gidiyorum çok memnunum hastaneden de doktorumdanda 😊