Hamilebirisi_06 Edali25 riskler var tabi riskli gebelik uzmanı tarafından kontrol edilmelisiniz o size daha doğru verir
3babynur Edali25 eltim 4 sezeryan oldu. Hepsi de 1 buçuk yıl arayla . Bir sorun olmadı yani herkesin bünyesi sağlığı farklıdır İyi bı Dr bulun kontrollerinizi ihmal etmeyin
QueenMother Edali25 bende 4. Bebeğime hamilemiyim şuan 35 haftalığım allah nasip ederse 4. Sezaryen olacam dr bi önceki doğumumda demişti normalde izin vermem ama karnının içi çok güzel 4. Yapabilirsin demişti şimdilik bi sıkıntı yok inş olmaz
Edali25 Hamilebirisi_06 siz 4cü doğum yaptınız mı çok iyi bir doktorum var ama burdan da duymak istedim