nursedaguney Benim doktorum 39.hafta dolduğunda demişti ama genelde daha erken alıyorlar. Doktorum her şey yolunda giderse ve bebek gelmek istemezse ben erken almıyorum dedi
Deletedmom_88 nursedaguney Elsa2019 Peki bu konuşmalar kaçıncı hafta yapılıyor doktor ile? Bir iki hafta öncesinden mi yoksa sancı durumuna göre mi ayarlanıyor? 39.haftada olacağını (büyük ihtimal) biliyorum ama kaçıncı haftada atıyorum 12 Mart diyelim vs konuşmaları geçiyor merak ettim
Elsa2019 Benim ikinci gebeliğim olduğu için 38. Haftaya verdi doktorum ama ilk gebelik olsaydı 39 dan önce alınmazdı dedi
nursedaguney Elsa2019 38.hafta dolduğunda mı alacaklar sizi ikinci gebelikten dolayı yoksa 38.haftaya girdiğinizde mi acaba
nursedaguney Deletedmom_88 istediğin zaman sorup bilgi alabilirsin ama ne söylenirse söylensin kontroller sıklaştıkça her şey daha çok netliğe kavuşuyor doktorum bu şekilde söyledi
Deletedmom_88 nursedaguney ben de cuma kontrole gideceğim, soracağım o zaman da ama bir burayı da yoklayayım dedim belki az çok tahmini bir vakti varsa diye. Teşekkür ediyorum 😊