EmirAsafMomm
Benim oğlan elindenn gelse çıkacak birde serklajimda var ona bir vuruyor ki soluğum kesiliyor çok canım yanıyor bu ara karnımın içinde bir yere toplaniyordu nst de sancı çıkmadı ama korkuyorum erken doğum riski olduğundan Allah’ım sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🌸