Deletedmom431 tabi ki haklısın canım milleti dinlemeye kalksak , bu isim konusundan çıkamayız.
Hatta eşimin ailesi kaynanamın ismini koymamızı bekliyorlar hiç sormuyorlar bile ismi ne diye ama bende belki bir çocuğumuz olcak kendimiz koyalım istedim 🌼
Ama genel olarak hoş bir isim olarak gelmesi de önemli benim için , ana babası begeniyor da sonra zorluk cekmesin yavrucagim😃