Merhaba kızlar 37+2 haftalığım bugün eşimle carsidaydik biraz fazla yürüdüm sanirim carsida akşamüstü yemek yedikten sonra sol boşluğuma agri girdi eve zor geldim yürüdükçe agriyordu gelince uyudum şimdi tekrar ayni yerde agri var sol tarafımda boşlugumda ilk gebeliğim agri mi dogum sancısı mı bilemiyorum size sormak istedim