eminece93 Sinee acele etme bende belirtim yok diyordum simdi 12 haftalik oldu bas agrisi mide bulantisi bacak agrisi diye geziyorum😊
Esrabyndr Sinee normal canım 8 haftaya kadar bişey olmazsa bir daha olmuyormuş ben 9. Haftaya gitcem 8+5 şimdi hiç bişeyim yok koku hassasiyeti mide bulantısı hiç bisey yok çok şükür
Sinee Kasikta batma agri akıntı artışı yok ilk günler daha siskindi karnım şimdi o da yok kalp atışı icin de gitmedim daha teşekkür ederim sevindim 🥰
Edsn Esrabyndr ne güzel işte ya 7 haftalık hamileyim koku hassasiyeti yorgunluk ve aşırı mide bulantım var mide yanması bir de 🤦 çalışıyorum da aynj zamanda o yüzden zorluyor beni
Nes7616 Esrabyndr benimde 8+5 herşeye tiksinerek bakıyorum aniden açlık tansiyon düşmesi olmasa yiyesim gelmiyor
Fulyalife Sinee aynen bende eşime diyorum hiç hamile hissetmiyorum ben kendimi koku hasasiyetim faln da yok, önceki gebeliklerimde de çok bulantım faln olmazdı ama ufak ufak hissettirirdi.bilmiyorum belkide erken olduğu için
Sinee Gebeliğim aslında ilkinde bu belirtiler gümbür gümbür gelmişti belki ondan böyle düşünüyorum ama rahatladım
Sinee Fulyalife ben de diğeriyle kıyasladgm için böyle evham yaptım hayırlısı sağlıklı bir gebelik olur inşallah hepimizin ki
AysunRuzgar22- Sinee bende 7 haftalığım mide bulantısı ve kasık agrılarım sırt agrım var halsız vede yorgunluk
Papatyaa2 Ben tam 7 haftalığım kasık ağrım var ayakta durunca falan oluyor onun dışında şükür bi şeyim yok midem bulanmaz artık diyorum sizce