Bende 7de olmustu,kırmızıya dönmediği sürece korkmayın ama doktora mutlaka gıdın deniyor. Çok ayakta durduysanız yorulduysanız ilişki olduysa vs olabılıyor bu lekelenme. Önemli olan devam etmemesi,içinizi ferah tutun yarın doktoru ziyaret edin mutlaka😇