LLeylus6 gün önce
Düzenlendi
kızlar selam cok bunaldım.Seker yüklemesi yaptirmadim 2 gebeligimdede.Beyaz ekmeğe sandviç bir kutu meyve suyu içtim.aclik 90 tokluk 161 cikti.doktorum.endokrine yönlendirdi oda diyetisyene diyet listesi verdiler iste.51 le hamile kaldım suan 58 kg 28+4 um.diyet yapmak cok zorluyor beni.bugun ilk defa tam listedekilere uydum ama ek olarak 1 tane ev yapımı kurabiye 2 tane dondurma yedim 😭 sabah aclik 96 tokluk 136 cikmisti.bunlari öğleden sonra yedim lutfen bana yardımcı olurmusunuz.yiyemeyince moralim bozuluyor.En son dun kahvaltıda hic dikkat etmedim tokluk 192 cikti yarin kontrole gidicem ben durumun ciddiyetini anlayamadım galiba beni bilgilendirirmisiniz lutfen 😭 @