Hamisbayan Ay bu ne ya sürekli yok tutiyim mi sizce tuttum ama zorlandım yok kustum yok şöyle böyle arkadaşlar bebeğinize neden bunu yapıyorsunuz bende tutmak istiyorum ama en ufak bir sorunda vicdan azabından ölürüm bu sene tutmam seneye tutarım çocuğumdan benden önemli mi kırmak üzmek değil niyetim ama tutupta tutmak isteyipte olumsuz durum yaşayınca gün içinde vicdanınızı rahatlatmak için buraya yazmayın lütfen
metemom_ Hamisbayan ay o kadar haklısın ki zaten hamileler tutabilecek olsa farz olurdu ne var anlamıyorum hamilelikten sonra tutulunca o oruç sayılmıyor sanki nasıl su kaybı yaşamıyorlar nasıl şekerleri düşmüyor aklım almıyor ben biraz acıksam ayağa kalkamıyorum
Selinmoon Hamisbayan 👏👏 birilerinin gözüne sokularak neden tutulur hiç anlamıyorum zaten Ki bizler hamileyiz , zorunluluk yok .
Sevde11 Hamisbayan o kadar haklısın ki bir de tutsam bisey olur mu diye soranlar var nerden bilelim biz bisey olur mu 🙄ya bisey olsa Allah korusun vicdan azabından ölür insan anlamıyorum bu ısrar niye bi canlı taşırken.
Hamisbayan metemom_ oluyor yavrum suda eksilir vücuttan şekerde düşer bazen farkında olmazsın o an ama iftardan sonra farklı yan etki gösterir dinimiz güzellik yapmış bize kolaylık sağlamış hayır bir de Allah korusun birşey olsa en çok onlar üzülecek tabiki Rabbim kimseye yaşatmasın ama bugün birsürü post gördüm tansiyonum düştü şekerim düştü başım ağrıdı vs
Kelebekmisaliihayat metemom_ 30 haftalık hamileyim. Normalde 3 saat bir şey yemediğimde, şu içmediğimde halsizlesiyorum. O yüzden hiç riske atıp niyet etmedim. Buna rağmen 2 gündür sabahları müthiş baş ağrısı ile uyanıyorum, kahvaltı yapıp şu içince ancak geçiyor
gmzparla Hamile biri oruç tutamaz kardeşim, en kötü su içmesi lazım gebenin. İftardan sahura yeseniz ne olur dengesiz beslenme… tutma yani ne var anlamıyorum hem kendini hem bebeği aç bırakmaya. Ben de çok sıkıldım bi de tutmak in kendini zorlayan var.
Hamisbayan gmzparla aynen öyle kimseyide kırmak istemedim ama bugün okadar post gördüm ki birde vicdan rahatlamaya çalışıyorlar üzülüyorum Allah korusun kendilerinede bebişlerinede zarar gelir diye
Hulo2105 gmzparla kız bi kere linç yedim her hamileliğinde tutmuş efendim gayet rahatmış. nolursa olsun günde 2-3 litre su içmek lazım bi kere. Bi insan karnındakine bunu neden yapar?
tubik_ gmzparla bende sizinki gibi bu tarz tavırları anlamıyorum. Doktor izin verdiyse kimseye sorgulamak düşmüyor ki. Dileyen tutar dilemeyen tutmaz. İnsanlar kendi gibi olan insanları görünce moral buluyor olabilirler. Sıkılan bu başlıklara girmesin olsun bitsin
metemom_ Hamisbayan onun civdan azabını da kaldıramaz kimse de biraz da çevre baskısı canım bu gün bir sürü kişi bana niye tutmuyorsun ben tuttum diyip durdu oruçluyken doğuma gittim diyo kaynanam hayır daha sonra borcunu ödeyecek olan benim sizene demekten bıktım
Hamisbayan Sevde11 tabiki herkesin bünyesi aynı değil haftası aynı değil amniyom sıvısı vs aynı değil yani birine bişey olmadı diye Allah korusun diğerinede olmicak diye garanti yok
Sevde11 Hamisbayan aynen öyle zaten bunu dusunebilen bisey olur mu diye sormaz herkesin bünyesi farklı
BADE38 Hamisbayan Savunmaları da bünyem kaldırabiliyor orucu halbu ki o bünyede iki kişi yaşıyor sonra da şekerim düştü yediklerimi çıkardım oluyor bide doktormuyuz bize soruyonuz gidin doktorunuza diyin tutayım mi diye bise diyince bünyem kaldırabiliyor ama aklı da buradan almaya çalışıyor hayret edersin
Hamisbayan BADE38 o an kaldırıyodur ama eksikliği bir iki gün sonra belli olur belki de belki oruç tuttuğu için olmamıştır ama kesinliğinide bilemez oruçtan mı değil mi yani borçlanıp sonra tutmak varken özellikle haftası ileri olanlar için söylüyorum fazlaca bir ısrar var zaten tutmak istiyorsan tutarsın birinin onayına ihtiyacın yok şahsen doktoruna sorsa zaten yüksek ihtimal tutma diyecek
BADE38 Hamisbayan Anlamadıkları zaten söylediklerin diyorum ya buraya başlık açıp soruyorlar neden tutmamasi gerek diye yazınca kendilerini savunuyorlar o zaman yazma kardeşim Allahallah sonuna kadar haklısın ya sıkıldım sıkıldık artık
mavikalpvemavikalp Hamisbayan hele bide son aylarda tutanlar yokmu Çocuğa bişey olsa Allahın hikmeti diyecekler Sen oruç tuttuğun için öyle oldu zaten Allahın emanetine bakamadın diye alooo🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Namazını kıl kuranını oku hatimini yap bol bol dua rabbim niyetini biliyor bi oruç tutmakla cennet kazanılmıyorki Aksine günah işliyorlar bence resmen
Hamisbayan metemom_ çevre baskısı olanlar var evet haklısın herkesin bünyeside aynı değil ama burdada sırf borçlanmamak için tutmak isteyenlerde var ya maalesef 🤦🏻♀️🥹
Tugcev Hulo2105 Benim kv 30 sene önce tutmuşta eşim erken doğmuş suyu azalmış hala konuşur 😂 Eski kafa dediğimiz insanlar bile bunun bilincine ulaşmış ama doktorlar, internet her şey elinin altında olan insanlar ulaşamamış. Sanıyorlar ki tansiyonları düşmeyince kendileri rahat olunca bebekte ihtiyacını karşılıyor.