25+2’deyim ve doğurmayı bekleyemiyorummm! erken doğurmaktan da çok korkuyorum ama yanlış anlaşılmasın😀 Sadece kocaman bir göbekle yaşamak hiç kolay değil. Eski kıyafetlerime kavuşmak, daha rahat hareket edebilmek istiyorum. Bu yüzden bir an önce hamilelik bitsin diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı?😬😬