_annee Aslitk34 cok su icince de mi şişiyo yani ilk kez duydum, acaba ayakta cok kalınca da şişer mi, hani artık daha da yük biner oldu 30lu haftalarda
Burcuakca1 Genelde son haftalarda şişme oluyor benimde aynı tansiyonum gayet güzel tuzu sıfır tuketmiyorum bol su içiyorum günde bir kerede olsa ayaklarını yukarıda tut ve çok ayakta dikilme dinlenmene bak