Aminealeyna lcasl ilk kızım şubat doğumlu. İkinci kızım yolda mayıs olacak. İlk kızıma hamikrlipim yaz ayına gelmişti çok zordu bunda gebeliğim kışa denk geldi daha kolay geçiyor.
lcasl cgnduru hayır tabiki niye üzüleyim:) 2 yaşında bi oğlum var çok şükür ben o şekilde planlamak istiyorum isterse 5 yıl sonra tutsun önemli değil😅💕
Mekklc lcasl 😅 mantıklı. Benim bebeğim Şubat bebesi olucaktı ama Ocak oldu ve bence kış bebeği daha iyi toplanma süreci vs
lcasl Mekklc son adet tarihiniz neydi hatırlıyor musunuz? Valla yaz doğumu çok kötü asla yazın olsun istemem
minismom lcasl benim son adet tarihim 23 nisandı 18 ocakta dogum yaptım neden yaz dogumu kotu bende bida nasip olursa yazın dogurmayı istiyodum 😃
Mekklc lcasl 13 Mayıs dı Şubat ortası görünüyordu normal günü doldurması. Ama acil sezeryan olmak durumda kaldım Ocak da doğumum oldu
Eda0705 lcasl neden yaz doğumu kötü. Bende aksine havalar sıcak bebeğin hasta olma ihtimali düşük olur felan diye düşünüyordum.
lcasl minismom Diyarbakır’da yaşıyorum ve yazın kalbim duracak gibi oluyo sıcaktan bebekte helak olur😅 oğlum martta doğdu ikinci olursa yine kış olsun isterim nasip kısmet bakalım :)
Anneelikk lcasl bende Diyarbakır da yim doğumda Ağustos ortası 😀😀 ama kıştan dah korkuyorum öksürük hapşırma falan çok zor sezeryanliken
lcasl Aminealeyna sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻 şubattaki doğumunuzun son adet tarihini hatırlıyor musunuz?
Aminealeyna lcasl benim kızım 1 ay erken doğdu normalde marta gelicekti son adet tarihim 1 hazırandı.