40haftaligim gecen hafta siyatik oldum desteksiz yürüyemiyorum ve bugun troid degerlerimin cok yuksek oldugunu ogrendim. Troid hastaligi yasayan var mi hamilelik suresinde ya da siyatik agrilari olan oldu mu anneler dogum beni cok korkutmaya basladi hu surecte kendime güvenim kayboldu nasil dogurcam bilmiyorum bu agrilarla 😪