Bb95 çok geçmiş olsun yazdıklarınızı üzülerek okudum. Ben de daha yeni 39. Haftada sezaryen oldum, hiçbir sancım ve açılmam yoktu gebelik şekeriden yatırdılar, başladılar alttan muayene etmeye, bende dayanamadım , muayene de sıkıntın var bebek kilolu omzu takılır şekerinde var sezaryene alalım kabul eder misin dediler hemen ettim. Suni sancı daha korkunç geldi. Bende şehir Hastanesi’nde sezaryen oldum ama kötü muamele yoktu. Çok üzüldüm sizin adınıza rabbim iyilerle karşılaştırsın sizi, bir an önce sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinize🌸