Kuzlar 6 haftalık hamileyim ara sıra şiddetli kasık agrılarım oluyor tam orta kısımda ama kanama filan yok doktorum kese etrafında. Biraz kanamalar olmuş ama normal dedi benim içim rahat etmiyor sizce bişey olur mu ve bu kasık agrıları tuttugunda nasıl geçirebilirm parol filanda yazmadı ilaç kullanma dedi bilgisi olan var mı