beyzaao Adetime altı gün var şu anda bel ağrım var birde beyaz akıntı geliyo hafif hafif kan tahlili versem çıkar mı erken mi yoksa daha
Hlyamstf beyzaao ben adetime 8 gün varken öğrendim hamileligimi şuan 21+2 haftalığım 36 değerle ogrendim
lena1234 Boş yere verme beta düşük çıkacak kimyasal diye üzüleceksin benim erken gebelik testinde çıkmıştı 4 gün kala
BabyAta beyzaao evet çok şükür 🙏 umarım sizde güzel haberi alırsınız. Ben panik yapmayıp adet tarihimi bekledim hiç evde test falan yapmadım direk gidip kan verdim sağlık ocağına
_edanurr beyzaao hemen vermeyin derim ben 5 gün kala 20 betayla öğrendim stresten başka bir şey değil bekleyin. 5 gün kala 4 Mart 20. Çarşamba 6 Mart 102. Cuma adet günü 276 değerim :) yarın tekrar vereceğim bakalım
beyzaao _edanurr benim de bel ağrım var biraz kasıklarımda sızlama var onun dışında çok bi belirti de yok. Sevindim senin adına 🥰