Prensiminannesiyim Uslugelin bugün antibiyotik yazıldı bana da daha başlamadım ama gebeliğimin başında da kullanmıştım şuan hemde gribim bebeğe geçmesin diye kullancam
helin_gnkrld Uslugelin gebeliğimden öncede vardı hala var hicbirsey yazmadı doktorum rahim enfeksiyonu var
melike81_ Uslugelin kanda olunca daha riskli ben önemsemedim bazen beyaz akıntı oluyo yanı genel olarak var hep, şuan 35 haftadaym tam dr bebeğin gelişimi cok iyi diyince bende bişi kullanmadm hatta vitamin ilaçları bile
melike81_ Uslugelin kişiden kişiye değişir dr kullan dediyse kullan bu bnm tercihimdi sadecr kullanmadım ben kullanma diyemem sana
Uslugelin Prensiminannesiyim evet arkadaşım da gebeliğin sonun da grip olmuştu kullanmıştı çok geçmiş olsun 🙏
Symbki Bendede hamileliğimin başından beri var şuan 31 haftalık hamileyim ara ara 3 kere antibiyotik kullandım bir türlü geçmedi. Doktor enfeksiyon ilaçtan daha zararlı için rahat şekilde kullanabilirsin dedi. Zaten hamilelikte önerilen ilaçları veriyolar.
Techr 32+3 um aile hekimi uromisn verdi oda ishal yaptı.. son muayenede idrar kültürü temiz çıktı bana fayda etti uromisn ama sizde fayda eder mi bilmem
Cigdemnida5 34 haftalığım bendede oldu geçen hafta antibiyotik ve fitil verdi doktor kullandım sanki daha kötü oldu akıntım çoğaldı idrarımda ağır koku oldu bıraktım bende bol bol su içiyorum daha iyi geldi sanki🤷♀️
Uslugelin Cigdemnida5 gebeliğimden önce de olmuştum antibiyotik o şekilde atıyormuş enfeksiyonu inşallah iyileşiriz 🙏
Escag Ben de idrar yaparken zorlanıyorum sanki bebek çıkacak gibi gekiyor 36+6 olduk yarın gideceğim doktorar ama enfeksiyon mudur bilemedim beyaz akıntı var benim de az az