sevgilikendim Doktora gittim muhtemelen düşük dedi. Bana da öyle geldi. Ama adetimden önce oldu. Yani adetim yarındı. Kimyasal gebelik adet gecikmesinden yaklaşık bir hafta sonra kanama başlamaz mıydı? Ben mi yanlış biliyorum acaba
sevgilikendim momofmychildren Hm daha önce de başıma geldi 1 hafta gecikmiştim o yüzden sormak istedim teşekkürler
Seher05_ benimde 92 cıktı adetten 1 gün önce . 4 gün sonra bugün gittim kan tahlili için 70 e düşmüş benimki de düşük mü acaba kanamam olmadı ama