ifea28 İyi akşamlar. Tiroid değeri referans aralığı 2.5 olduğunu biliyorum ancak kaç olursa asıl tehlikeli oluyor burda yazılanları zeka geriliği, gelişim geriliği yaptığına dair okuyunca korktum doktorum daha önce bir şey dememisti.
Emosclb ifea28 merhaba evet benimde 8 kusurlerde çıkmıştı ve dahiliye doktoru gelişim geriliği yaptığını ve zekasını etkilediğini söyledi ilaç kullanıyorum geçmiş olsun
sutlukahve ifea28 merhaba benim de gebeliğin başında 3tü değerim maksimum 2.5 olması lazım diyerek ilaç başlattılar doğum yapana kadar da içeceğim
Hasadser sutlukahve bende gebelik planlıyorum kadın doğuma gittim TSH biraz yüksek dedi (3.19) ama e nabizda değer aralığı normal görünüyor (0.73 - 8.35) anlayamadım
sutlukahve Hasadser değerler normal zaten sadece hamilelik için geçerli bi özel durum var hamilelerde 2.5 üst sınır
Hasadser sutlukahve peki hamile olunca normal oluyor mu yoksa hamilelikte kontrol edip dahiliye ile mi gorusmeliyim
sutlukahve Hasadser 2.5 üstü olduğu için hamile kaldığında doktorun kendisi yönlendirir zaten dahiliyeye git diye öncesinde gidip gitmemek de sana kalmış tamamen istersen önce kadın doğum doktorunla görüş değerim böyle gebelik planlıyorum diye o yol gösterir zaten ☺️