ayse9292
selam kizlar... ben 31+1 hamileyim ve yaklasik bir haftadir alt bölgemde agri var.. Sanki cok spor yapmisim gibi öncelerde sadece yatarken dönerken rahatsiz ediyordu fakat bugün farkettim yürürkende aciyor ... ayni durumu yasayanlar varmi? sizce doktora görünmelimiyim? simdiye kadar hamileligim cok rahat gectigi icin su an icim hic rahat degil... cevaplarinizi ve önerilerinizi bekliyorum kizlar
bsrm
Genital bolgenizden mi bahsediyosunuz. Eger oyleyse benimde oyle 33 haftamdyim yatakta donerken bile agriyo cok normal mi bilmiyorm
Eliff00000
Bende 33deyim dönerken kalkarken acıdan duramıyor um