Ays-0 burada yazilan herseyi de cok onemsemeyin ben bu sekilde karin sertlesmesi hakkinda 2-3 baslik actim bana direk yok bilmem dogumun baslar cabuk doktora git bizimki oyle oldu biz erken dogum yaptik vs vs insani telaslandiriyolar bu telasla cati muaynesi bile yaptirdim kendime sen dusun 😅 herkesin vucudu farkli sen doktorunun dedigine bak canim