Kizlar merhaba..neredeyse 2 aya yakin burun akintisi, burun tikanikligi, bunlara bagli bas agrilarim, gozde akintilarim var. Alerjim oldugu icin drlar ilk alerji dedi, nazal spreyler, izotonikle serum fizyolojikler derken baktilar gecmiyor. Sinuzit dediler antiniyotikde verdiler. Fakat yine kesmedi. Grip desek bu kadar uzun surermi bilmiyorum. Hamilelik nezlesi varmis internette arasdirdim. Benzer durumlari yasayan oldumu? Yada kalici cozum bilen? Hamilegimde 15. Haftadayim ve 9 ay surerse nefes alamadigimda bebegime zarar gelecek diye tedirgin oluyorum.