Merhaba iyi günler
Son adet tarihim 6 şubattı , 5 Martta gebelik testi yaptım 2. çizgi silik cıktı . 6 Martta hastaneye gidip kan tahlili yaptırdım beta hcg değerim 92 çıktı . Aradan 4 gün geçti tekrardan bugün kan verdim Beta Hcg değerim 70 e düşmüş sizce bu normal mi ? Sağlık ocağına gittim perşembe günü gel yine kan verirsin dedi ? Böyle olup düzelen var mı ilk defa yaşadım .