Merhaba arkadaşlar. 🥺 birkaç gün önce grip oldum ve kanımda enfeksiyon çıktığı için antibiyotik tedavisine başladım. Dünden beri sol boşluk tarafımda saplanıpta orda kalmış gibi bir ağrı var. Nefes aldıkça, oturup kalktıkça veya yatakta dönerken batıyor sanki. Başta üşüttüm gaz ağrısı vs zannettim ama hala devam ediyor. Bugün muayenede doktor bebeğin iyi olduğunu suyunun vs normal olduğunu karnın büyüdükçe ağrı yapabildiğini söyledi. İlk kez yaşıyorum bu durumu. 28+5iz bu durumu yaşayan oldu mu? 🥺