Kızlar bebeğim 6 aylık oldu aklıma takıldı sancılarım öğlen başlamıştı ikindin hastaneye gitmiştim gecede doktor geldi suyumu patlattı oğlum sabah saat 7 de doğdu ama doktor gece 1 de suyumu patlattı yani 6 saat içeride susuz kaldı böyle başına gelen varmı merak ettim normal bir süreç miydi