Merhabalar güzel anneler ve anne adayları🙋🏻♀️ 22 haftalık hamileyim düşünmek için de çok erken ama spinal mı yoksa epidural sezaryenden mi memnun kaldınız? En çok merak ettiğim narkozu kusarak atanlar oldu mu çünkü bu durumdan feci halde endişe ediyorum 😟 Cevaplarınızı bekliyorum 🤓