Sedaerva Hayırlı ramazanlar arkadaşlar biz bugün 31+1 günlük olduk sizlere bişey sormak istiyorum bilen biri mutlaka vardir doğum raporunu bu haftami alıyoruz yoksa 32+0 dan sonramı bide illa 32+0 mi olmalı yoksa 32+4 de de alınsa sorun olur mu?
ipeklinaismom Sedaerva 32+0 da alınıyor o zaman almanızı tavsiye ederim geçirirseniz sonradan izin hesaplarken sorun yapıyor bazı yerle