Afrasevde Arkadaslaar 20 haftalık hamileyim ve cok fena grip oldum. Aynı süreci yasayan oldu mu? Bebeğim etkilenir mi bilgisi olan var mı ?? Yarın doktor kontrolüm var doktora danışacağım fakat tecrübesi önerisi olan varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim 🫶🏻
Guloz Afrasevde aynıyım 12 haftalık benimde ölüyorum 4 gün oldu ancak hafifledi ama hala boğazımdaki o ağrı öksürük gitmiyor en son antibiyotik verdiler kullanmak istemiyorum 4 gğn olmuş kullanmadım zaten
pembebiranneadayi Afrasevde merhaba geçmiş olsun ben de ilk gebeliğin haftalarında bir de son haftalarında hasta olmuştum. sadece parol kullanabilmiştim ayriyeten doktorumun izniyle ihlamur içmiştim son haftada da sadece. Bol C vitamini ve istirahat iyi geliyor 🙏🏼
Kbrabayrk Afrasevde öncelikle geçmiş olsun bende 20+4 haftalığım aynı durumu yaşadım özellikle öksürük hala devam ediyor nane limon ve ıhlamur ile yumuşatmaya çalış bide doktorum bana bitkisel ballı bir şurup verdi oda biraz iyi geldi onun dışında bol sıvı ve su tüketimine özen göster zor olucak ama bitecek
Kelebekmisaliihayat Afrasevde sarımsaklı bal, nane limon, bol su içmek… bunlar iyi gelir. Sarımsak günde ikiden fazla olmasın. Sıkıntı olabilir. Geçmiş olsun. Allah şifa versin
Ozgeee36 Evrimeylem bnde 38 haftalık gebeyim ve her an nefessizlikten ölecem diye düşünüyorum okdar kötüyüm . Parol kullanacağım son çare
Afrasevde Guloz doktorum bebeğin etkilenmeyeceğini söyledi. Ben ilac kullanmaya karşıyım bu yüzden aksam yatmadan önce bitane sarımsağı doğrayıp hap seklinde yutmayı düşünüyorum doğal antibiyotik sonucta🥲
Kelebekmisaliihayat Afrasevde sarımsaklı bal, biraz da limon. Bağışıklık için çok iyi. Çocuklara bile her gün öneriliyor.
Ozgeee36 Afrasevde ben içtim parol başımın ağrısını kesti çünkü damarlarım patlayacak gibiydi ağrıdan , onun dışında gribimi öksürüğümü tabikide kesmedi . Rabbim şifa versin çok zorrr
Eylul272020 TLze-15 geçen hafta aynı sorunları yaşadım ateş bogaz agrısı doktora gittim hemen antibiyotik başlattı ateş bebege zararlı dedi kullanmak zorunda kaldım geçti