Aselim11 Zmrnr bende 17. Haftamdayım 1 haftadır benimde aynı şekilde oluyor karnım taş gibi bugün kontrolüm vardı ben söylemeden doktor söyledi kasılmaların var diye magnezyum yazdı ve bol bol su iç kendini yorma dedi
Busranurkura Zmrnr ü Zmrnr benimde öyle anlamadım gitti karnım taş kesiliyor aynı haftadayız normaldir inşallah akşamları daha çok oluyor yemek yiyoruz o yüzden mi acaba sanıyorum ki karnım yarılacak
Scelikler Zmrnr bendede olmustu onzanlar doktor sıkıntı olmaz ilerleyen zamanlarda artacak dedi oylede oldu 24 haftalık oldum suan ara ara sertlesmeler oluyor
Zmrnr Elsa57- Ben biraz korktum açıkçası bu kadar sert olması normal mi Birde cevap verdiğin için teşekkür ederim. Kendimi tek sanıyordum
Nurr00707 Hanımlar bende 15 haftalıkken başlamıştı. Doktor bağırsaklar şişiyo ve baskı yapıyor dedi. Şuan sertleşmelerim yataktayken oluyor. Çevremdeki hamileler normal dedi. Çok sert değilse stres yapmayın
Nly123 Benimde 17.haftam aynı şekilde çok sert karnım birkaç gündür ne yesem içsem taş gibi oluyor hazımsızlık yaşıyorum korkulacak bir şey yok canım kasılmalar oluyormuş rahim yukarı doğru genişliyor o yüzden normalmiş
Zmrnr Nly123 inşallah öyledir ya benim başlarda biraz sıkıntılı geçmişti o yüzden fazla pimpirikliyim
YgmrKck Bağırsak hareketleri gibi hisseden var mı ? Ben öyle hissediyorum bazen kızlar bebeğimi hissediyorum ki