Kızlar ben düşük yaptım 3 haftalık kürtaj olalı 3 ay oldu 1 adetimi normal gördüm ondan sonra çocuk denemeye tekrar başladım şuan adet görmedim ama kaç gündür kahverengi leke geliyor adet değil idrarım yanıyor yaparken falan orucumu tuttum tam teraviye gidecektim bir baktım yine kahverengi leke akmış napıcam ben böyle oruç tutulup namaz kılınırmı kafayı yicem sürekli gelen bir şey değil leke tarzı kürtaj olanlar varmı aranızda benim gibi olan yani hamile olduğumuda düşünmüyorum 1 hafta önce kan verdim çıkmadı kanda gebelik kan vermeden 3 gün önce ilişkiye girdim afedersiniz acaba erkenmi verdim bilmiyorum ya nolur biriniz bana anlatın